Saturday, June 28, 2008

Anwar Ibrahim Dituduh Meliwat Lagi

Awang dah cakap, kepimpinan Pak Lah ini seharusnya ditumbangkan sejak dahulu lagi. Tapi Anda tak berani usahakan kerana anda menganggap Pak Lah adalah aset kepada parti anda dan liabiliti kepada BN supaya anda senang merampas kuasa paling lama pun 4 tahun lagi.
Oleh kerana niat anda ingin membantu rakyat adalah tidak ikhlas. Anda cuma mengimpikan kuasa. Maka Allah sekali lagi mengenakan tamparan kepada anda.


Malaysia....oh Malaysia....! Awang hanya mampu mengeluh namum tetap terus berdoa untuk kesejahteraan rakyat.

2 comments:

Unknown said...

Singapura dapat kawasan perairan lagi (nak claim kawasan lebih besar)...
betul...
si bangang rais yatim patut naik gunung lepas tu terjun..
Apa ke jadah win-win situation

abe MIE 'TERJAH' said...

Anwar berketurunan Hindu?
mulutmelayu
Member

Posts: 65
Location: mountain view
Joined: 15.02.08
Posted on 23-08-2008 23:21
Bagi penduduk negeri Pulau Pinang semua mengetahui bahawa datuk sebelah bapa Anwar Ibrahim adalah hindu convert yang mengahwini perempuan Melayu. Datuknya dulu bekerja sebagai Hospital Atendant di Hospital Pulau Pinang dan tinggal di kuates atendan di Lines Road Pulau Pinang.

Bapanya, Pak Ibrahim selain kahwin dengan mak Anwar selepasnya pula berkahwin dengan orang gajinya (isteri kedua).

Jika anda datang ke Bukit Minyak (berdekatan kawasan perindustrian Bukit Minyak) anda akan dapat melihat sebuah istana di persimpangan tiga Kampung Bukit Minya kepunyaan adiknya, Marzukhi yang dibina semasa Anwar menjadi menjadi Timbalan Perdana Menteri.

Lain-lain abang dan adiknya Rani adalah bekas pegawai belia daerah di Butterworth tetapi semua adik beradiknya memasuki bidang perniagaan semasa Anwar menjadi TPM. Walau bagaimanapun terdapat seorang adiknya yang menjadi penagih dadah, mengutip barang-barang (terbuang!) di kampung Jalan Kilang Ubi, di mana terletaknya rumah Pak Brahim dulu.

Abang Anwar, Marzhuki adalah Pengerusi Jawatankuasa Qhariah Masjid Tok Kun Bawah. Jadi tidak hairanlah jika dalam khutbah Jumaat, khatib masjid ini membaca khutbah politik.

Sebagai contohnya, Jumaat 22 Ogos semalam, khatib mengutuk abis Kerajaan sekarang dengan mengatakan Kerjaan menganiayai rakyat. Kes mercedes turut dibangkitkan. Pujian yang melambung diberikan kepada Anwar Ibrahim (secara indirectly) dengan mengatakan pemimpin yang menjaga kepentingan dan kaum marhaen di Malaysia.

Kepada jemaah disgokkan bahawa Anwar Ibrahim difitnah untuk menghalang dia daripada menjadi PM.

Apapun dalam khutbahnya khatib masjid ini tidak pula menyentuh tentang sumpah.... smiley smiley smiley